reklama

Zagreb

31/8/2007/Glavni golodvor - Zagreb/15:56  Mrholí. Práve som vystúpil z vlaku v Záhrebe. Je tu oveľa chladnejšie ako pri zadarskom mori. Cítiť tu jeseň. Mám pred sebou ešte zvyšok dnešného a celý zajtrajší deň, kým odídem. Všade ruch a ja nemôžem nájsť žiadne I ako informácie. Našiel som ale kaplnku so soškou Panny Márie, je tu kopec sviečok a ja v duchu poprosím o nejaký ten nocľah, ešte neviem kde budem spať...Mám za sebou už 16 nocí v spacáku na karimatke a, pravdupovediac, by som sa už rád natiahol na poriadnej čistej posteli, no dve noci ešte vydržím...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

ten istý deň/okolo polnoci

Kráčam smerom ku Glavnému kolodvoru, hádam tam prečkám noc. Už je ticho...takmer. Za sebou počujem približujúce sa kroky, neotáčam sa, snažím si ich nevšímať. Okoloidúci pri mne spomalí a pýta sa, či som turista (mám na pleciach asi tak 15 kilový batoh). Prisviedčam. Pýta sa, či mám kde spať a tu zaváham čo povedať. Po krátkej pauze hovorím, že áno. "Vieš", hovorí, "som bisexuál a hľadám niekoho na noc..." Pokrčím plecami a nemám k tomu čo dodať. Pekne sa pozdraví a už sa obzerá za iným/inou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Inak, tej noci a aj nasledujúcej som spal na vlakovej stanici a obe rána ma zobudil železničný policajt kopom do nohy...celkom príjemné noci.

Marek Strachan

Marek Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent Zoznam autorových rubrík:  nezaradenépohľady fotoobjektívomlen tak uvažujem

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu