reklama

Quo Vadis, Anna?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

10/5/07/na zastávke/15:30 

...bežím na zastávku cez parkovisko pod Tescom, z auta na mňa pozrie dieťa, má Downa, trochu spomalím a snažím sa pousmiať, nevidí ma. Bežím a dotieravý pán Down mi nedá pokoj, myslím na svoje deti. Konečne dobehnem, si tam, už ma čakáš, nemáš rada čakanie na zastávkach...46-tka prichádza načas, vtisneme sa dnu, veľkým ruksakom vrážam do ľudí, lano, expresky, lezky...smer Ruská Nová Ves.

...vchádzame do lesa práve tam, kde končí záhrada ošarpaného domčeka, cigánka vešá prádlo, fotím ju. Nevšíma si ma. Bežím za vami a predstavujem si ako asi budeš vešať prádlo ty...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

10/5/07 pri aute blízko záhrady/21:30

...zotmelo sa. Stojíme pri Batmanovom Pick-upe a štyria fajčíme jednu marlborku. Učím ťa ako na to. Kašleš a je to smiešne námetové. Dlhá marlborka v krátkych detských prstoch...na Downa už v tej chvíli ani nepomyslím...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Marek Strachan

Marek Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent Zoznam autorových rubrík:  nezaradenépohľady fotoobjektívomlen tak uvažujem

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu