reklama

Ako vás v Poprade odnaučia fajčiť, piť a cestovať.

1. výstup: (dátum: 23.6.2007, čas: 20:45 hod, miesto: popradská autobusová stanica, účinkujú: neznámy cestujúci z Banskej Bystrice, SBS-kár s ploskou myšacou hlavou a s veľkými kanadami, traja tínedžeri, dej: po párhodinovej ceste autobusom si neznámy cestujúci hneď po vystúpení z autobusu zapáli vytúženú cigaretku, SBS-kár sa zjaví ako duch a zapíska neznámemu cestujúcemu do ucha svojou lesklou píšťalkou, opodiaľ sedia traja tínedžeri a pobavene pozorujú celú situáciu, za nimi nápis _Fajčiť zakázané_)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

PÍŠŤALKA: Hvíííííízd!
NEZNÁMY CESTUJÚCI (strhne sa a nevedomky sa trochu prikrčí, otočí sa za zvukom pri svojom uchu, neschopný slova):..........
SBS-KÁR (pozrie neznámemu cestujúcemu do očí a znova zapíska nepúšťajúc svoju píšťalku z úst): Hvííííízd!
NEZNÁMY CESTUJÚCI: Ččo sa .. deje?
SBS-KÁR: Nevieš čítať ty k....t?(a prstom ukazuje na tabuľku za sediacimi tínedžermi...tí sa smejú)
NEZNÁMY CESTUJÚCI (podvedome zahodí cigaretu do koša a snaží sa upokojiť SBS-kára): Aale veď.....som NEVEDEL! (vyhŕkne z neho na ospravedlnenie).
SBS-KÁR: Nevedel?! Nikto tu nevie čítať v tomto s.......m štáte?
TÍNEDŽERI (sa hlasno rozosmejú a tlieskajú SBS-károvi): Tlesk! Tlesk! Tlesk!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


2. výstup:
(dátum:ten istý deň 23.6.2007, čas:21:20 hod, miesto: krčma na rohu hotela vedľa popradskej železničnej stanice, otváracie hodiny 05:30-21:30, účinkujú: ja, Maco, krčmár, hlúčik násťročných cigánov, dej: prichádzame do prázdnej krčmy, ja a Maco, objednávame si, krčmár je očividne potužený, polohlasno nadáva)

MACO: Pol litra kofoly a pivo.
KRČMÁR (polohlasno): Kofolu! Teraz prídeš, k...a, od rána som tu, od piatej, teraz prídeš, keď je záverečná, do p..i!
MACO (pozrie na mňa): Tak môžme si objednať? 
KRČMÁR(neodpovedá, len naznačí aby sme si sadli) P......á robota.

Po 10-tich minútach:
MACO (polohlasno zakričí, keď nadviaže aký-taký očný kontakt s krčmárom): Pán krčmár, tak donesiete mi to pivo?...
KRČMÁR (pre seba): K...t, od rána som tu, nič nejem, do p..i, teraz prídete, keď končím...
HLÚČIK NÁSŤROČNÝCH CIGÁNOV (hlučne vchádzajú do krčmy): Päť pivá!
KRČMÁR: Vypadnite! Debili! Nič ti nedám, ch.j sprostý...(vykrikuje a vyháňa cigánov) Nevieš čítať? Od rána tu som a teraz prídeš, po záverečnej! Neger!

SkryťVypnúť reklamu
reklama


3. výstup:
(dátum:23.6.2007, čas 21:40 hod, miesto: druhé nástupište na popradskej vlakovej stanici, účinkujú: ja, Maco a hlásateľka, dej: čakáme na vlak do Starej Ľubovne)

HLÁSATEĽKA: Upozorňujeme cestujúcich, že vlak smer Matejovce, Kežmarok, Spišská Belá...s pravidelným odchodom 21 hodín 42 minút bude meškať asi 60 minút. Doba meškania sa môže zmeniť, na čo vás včas upozorníme. Za vzniknuté meškanie sa ospravedlňujeme.
MACO (pozrie sa na mňa): Zvláštny večer..
JA: Veru, ...čo budeme robiť?
MACO: Krčmu nám zatvorili (pousmeje sa), poďme si sadnúť hore...

O 50 minút: (prichádzame znova na nástupište).
JA: Aha, Maco, doba meškania sa vážne zmenila...
MACO: Fakt? (obzrie sa) ....120 minút...hmm...tu v Poprade ťa odnaučia fajčiť, piť a dokonca aj cestovať...

Marek Strachan

Marek Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent Zoznam autorových rubrík:  nezaradenépohľady fotoobjektívomlen tak uvažujem

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu